Assalamu'alaikum ..... Irasshai mase~~

Welcome to my writing space..
I may not be somebody but I'm someone in my life...
Feel free to give out your mind ...

Wednesday 8 February 2012

True friend

Greetings!!!
Ni bkn la kali prtama aku buat blog...
dh byk kali dh buat..buat delete...buat delete....
harap2 nie kekal la...


Ak dh determine xmau buat blog agi..tp ntah knape tetibe rse nk buat plak...
Td ade sorang teman nie swoh bce blog die....bce entry die...siyesly terharu gler
ble la ak bley dpt kwn cm kwn die..siyesly....it's a true friendship....something that i really yearns for...
Ble tgk cte korea..cte jpon...when they say the word..."He's the friend that I never have before. A true friend"
I wonder what does the phrase true friend means...well...
gotta look up on that phrase..true friend..................

No comments:

Post a Comment