Assalamu'alaikum ..... Irasshai mase~~

Welcome to my writing space..
I may not be somebody but I'm someone in my life...
Feel free to give out your mind ...

Thursday 9 February 2012

true friend 2

[VERSE 1]
We sign our cards and letters BFF
You've got a million ways to make me laugh
You're lookin' out for me; you've got my back
It's so good to have you around

You know the secrets I could never tell

And when I'm quiet you break through my shell
Don't feel the need to do a rebel yell
Cause you keep my feet on the ground

[CHORUS 1]

You're a true friend
You're here till the end
You pull me aside
When something ain't right
Talk with me now and into the night
'Til it's alright again
You're a true friend

[VERSE 2]

You don't get angry when I change the plans
Somehow you're never out of second chances and
Won't say "I told you" when I'm wrong again
I'm so lucky that I found

[BRIDGE]
True friends will go to the ends of the earth
Till they find the things you need
Friends hang on through the ups and the downs
Cause they've got someone to believe in
 
tu dia~~lirik true friends hannah montana.....agak2 korang dh jmpe blom true friend korang??
for me, ak dh jumpe true friend..siyes..ramai....from ak skola rendah smpi la habis skola...nk sbut satu-satu mmg ssh ar...tapi kan,kadang tu ak trpikir...sibok2 cari true friend, diri nie true friend sgt ke??
bg aku,dari
kenalan -> kawan -> rakan ->sahabat ->teman...
yg bley jadi peneman waktu susah and waktu senang..and of coz disbalik sume tu, syariah Islam jadi landasan...

kawan yg baik ialah yg sme2 nangis ble kte susah and sme2 gelak ble kte sng...
or
kwn yg baik ialah yg xnangis ngan kte time kte susah tp comfortkan kte and sme2 gelak ble kte sng..

tepuk dahi,tnya hati....


"ko marah ke??sory2..."
eh,xde la..mne ade....
"ye la kan,'someone' mne pnah marah...xpna tgk ko marah.."

nie la ayt yg sering ak dgr..bkn nk tunjuk yg ak nie xpna mrh...sb tipu la kalo ak xpna kan...human msti ade prasaan...tapi...ak xdpt nk mrh..ntah knape...
kdg tu,nk sgt cari someone yg bley ak mrh,(for reason yg btol la)
that's y ak ske tgk cte yg gado2 slalu tp syg (bg ak as fren la..)
so how ye??

ja~~sore dake desu...
feel free to give your mind~~

No comments:

Post a Comment